Τρίτη 9 Απριλίου 2019

MARINOS RITSOUDIS EKSKLUZIVNI INTERVJU - PREVOD NA SRPSKI JEZIK ZA ČITAČE SRBIJE

EKSKLUZIVNI INTERVJU - PREVOD NA SRPSKI JEZIK ZA ČITAČE SRBIJE

Η συνέντευξη υπάρχει ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ)

MARINOS RITSOUDIS: VOJNIK koji je nagrađen jer je odbio da ubije! (EKSKLUZIVNI INTERVJU, 2019 )

Hrabri poručnik koji je odbio da učestvuje u NATO bombardovanju 1999. godine nad Srbijom, seća se dana vatre i govori o ceni savesti.




20 godina od vašeg odbijanja da se pridružite THEMISTOKLIS-u u NATO operacijama protiv Srbije kada je Grčka pozvana da im se pridruži kao članica Severnoatlantske alijanse. Krenimo od početka: Šta je tačno dodeljeno brodu THEMISTOKLIS;

ANSWER THEMISTOKLIS je bio brod više pomorskih operacija, pa je bio koristan za mnoge pomorske misije NATO snaga koje su delovale na Jadranu, uključujući ratne brodove, kopnenu vojsku i ratne brodove.
Pre polaska, obavešteni smo da će brod učestvovati u embargu na Srbiju, sa Jadranskog mora. Stoga bi sprečio bilo kakvu pomoć Srbiji pomorskim putem.A ovo je zaseban neprijateljski akt prema Srbiji, koji je zabranjen Međunarodnim ugovorima.

2. Kako ste se osećali kada ste dobili mandat da pomažete NATO misiji?
Da li je vaša odluka bila da je ne poslušate?

ODGOVOR  Naglo sam sporo donosio odluku od samog početka koja je rođena kao način pomirenja sa dobrim moralom Grčke i do poslednjeg trenutka, jer sam morao biti hrabar da se nosim sa bilo kakvim dilemama, da pronađem tačan brod misije , kako bi bili informisani o posledicama ovog „neukrcavanja“. Što je najvažnije, trebalo bi da povratim hrabrost da se izrazim u rukovodstvu grčkih snaga - i moći, na kraju, da ne sledim misiju.

3. Šta vam je dalo snagu da izaberete grub put?
ODGOVOR: Suočivši se sa ovim strahovitim suđenjem, morao sam da odlučim da budem uspravan i - Blagodat Isusa Hrista - na kraju sam sledio zakon, jer je misija broda bila nezakonita prema grčkom ustavu, imperativima međunarodnog prava i odluke Ujedinjenih nacija.

4. Kome ste prvo objavili odluku?
ODGOVOR:   Napuštajući moju kuću,  supruga me pitala koja će biti moja konačna odluka.
Rekao sam joj „Još nisam odlučio šta da radim ..“
I zapravo sam napustio kuću i dok sam se uputio ka mornarici, nisam otišao do Temistokla, već sam otišao i postavio se na Komandu razarača rekavši „Za pravoslavnu svest ne mogu da učestvujem - nikako - protiv Pravoslavci, u ovom ratu “.

5. Da li je bilo reakcija vaših ljudi - porodice ili prijatelja?
ODGOVOR: 
Moji“ ljudi - svi - prihvatili su i poštovali moju odluku jer me svi dobro poznaju.

6. Šta je uradio vaš servis?
 ODGOVOR: Na početku,  objavio sam svoju odluku.
Pokušali su da me nagovore da ne dam ostavku razgovarajući sa mnom o dobrom poligonu za moje vojnike,
 o važnom savezu sa Amerikom,
 pretnje iz Turske itd.
Na kraju, kad su me videli nepokretnog - Blagoslovi Isusa Hrista! - obavestili su me o svojoj budućnosti, putu do Mornaričkog suda i odvajanju od NN-a.

7. Da li je bilo drugih kolega koji su izabrali sličan stav kada ste vi odbili da učestvujete u ovom prljavom ratu protiv Srbije?
 ODGOVOR:  Niko nije poželeo ovo učešće. Ali vojna disciplina Vojne službe i neizrecivi stav vlade o „strogom učešću Grčke u ovoj operaciji NATO-a“, praćen najavama rigoroznih posledica po ispitanike, promenili su im mišljenje.

8. Pozivate se na razloge verske savesti?
 Da li biste želeli da malo analizirate put svojih misli?
ODGOVOR: Pravoslavna svest ...
 Kao pravoslavni hrišćanin ne bih bio protiv druge države, druge pravoslavne, koja nije ugrožavala geografski integritet Grčke.
Postupak je jednostavan, ali put postaje nepristupačan.
U sebi οsećam se izdano vlade i radikalno se ne slazem se .
Vremenom se ova unutrašnja reakcija pojačava činjenicom da se, korak po korak, igra na Balkanu.
Igra računa sa svim vrstama fobija takođe igra ogromnu ulogu.
Ali   je ime Isus donelo „Razlikovanje“, Prosvetljenje i Veru.

9. Da li su ostali podržavali?
ODGOVOR:   Svi Heleni koji veruju u velike vrednosti, tradiciju i pravoslavlje. Kao "svoje pristalice" imao sam Svece nebeske Svete Crkve. Osećao sam to vrlo intenzivno i ispunio me velikom radošću.
Osim toga, na video snimcima ispred Mornaričkog suda, ne shvatajući kako se to dogodilo, pojavio sam se sa osmehom.
Ovo čudno „osuđivanje i nasmejanost“ komentarisali su televizijski novinari. Ovo je takođe bio „pečat“ da je moj izbor bio ispravan i iskren.

10. Kakve je posledice vaša odluka tačno donela na vašu karijeru i lični život uopšte?
ODGOVOR:   Mnogo blagoslova u mom životu.

11. Kako je srpsko javno mnjenje odgovorilo na vaše postupke?
ODGOVOR:  Osećanja koja sam osećao i koja su Srbi osećali prema meni bila su neopisiva. Shvatio sam kada posetio Srbiju:
Nije mala stvar kad monahinje ljube mojie  ruke ...
Međutim, želim ovde da kažem da nisam "heroj"- već srpski narod koji se tako hrabro opirao i branio svoju otadžbinu prema svima.


12. Zašto mislite da se grčki mediji nisu pozvali na vaš slučaj?
Da li ste izbegli razgovor sa novinarima ili je došlo do namerne tišine?
ODGOVOR:   Novinari u Grčkoj su prikazivali sve događaje i moje suđenje, trudeći se uvijek kroz njihova stalna pitanja, natjerati me da priznam da sam pogriješio i pokazati me u depresiji i žaljenju. nisam želeo da pokažem.

13. Kakav je bio tvoj život nakon demobilizacije?
 ODGOVOR:   Bio sam odbačen, kažnjen najgorom ustavnom kaznom, depozitom, datom izdajnicima otadžbine!
Zatim sam krenuo istim morskim putem do mornarice.
Postao sam zapovjednik marinaca.Radim na čamcima za razonodu
14. Šta mislite o odnosu grčkog naroda prema srpskom tokom NATO bombardovanja?
 ODGOVOR:   Veoma važna bila je akcija svakodnevnog običnog naroda u korist pravoslavne braće Srba.

15. Uskratili ste svoju nagradu u Skupštini Srbije, uprkos ljubavi prema ovom narodu. Zašto? 
ODGOVOR:    Generalno, bio sam negativan prema naslovima i svečanostima prefekata, gradonačelnika i raznih klubova. Neko mi je čak tražio račun u banci da mi pošalje novac. Odmah sam mu odgovorio negativno. Takođe sam odbio ponudu za penziju iz Srbije. Moj stav prema ovom pitanju je jasan od samog početka. Slava u tim slučajevima uništava čiste motivacije

16. Kako je započela vaša ljubav prema srpskom narodu?
ODGOVOR:   Otkako sam detaljno naučio njihov otpor protiv „moćnika“ Zemlje skloni hrabrosti i hrabrosti, već samopožrtvovano braneći svoju Domovinu!

17. Kako vidite posleratni pejzaž u Srbiji i dugoročnu evropsku perspektivu zemlje?
 ODGOVOR:   I za Grčku i za Srbiju - pod pretnjama „Velike Albanije“ i tradicijom imena Makedonija - ovaj period označava velika i brza dešavanja. Od sada počinju poteškoće. A Srbi i Grci su žrtve prevara od strane naših vlada. Makedonija je, međutim, Grk, a Kosovo pripada Srbiji! Razvoj događaja nepredvidiv.

18. Kako ocenjujete politički i socijalni pejzaž u Grčkoj tokom krize?
ODGOVOR:   Kriza nas je naučila mnogo više od onoga što nas je prosperitet učio prethodnih godina i zbližila nas je kao ljude.

19. Da li biste želeli da danas sarađujete sa političkim prokretom u Grčkoj?
 ODGOVOR:   Da sam političar, stvorio bih svoj patriotski pokret i to samo na način koji bi mi omogućio da znam da će to biti Božja volja, a ne nešto drugo.

20. Kojim ličnostima iz istorije se divite?
ODGOVOR:   Ioannis Kapodistrias - prvi guverner Helenske države, koji je žrtvovao čak i svoju ličnu sreću za Grčku i je ubijen od izdajnika,
Paul Kountouriotis veliki kapetan grčke revolucije, i sve
skriveni Junaci koji su prkosili svim životnim opasnostima i bili žrtvovani u korist Vere i Otadžbine.

21. Postoji li knjiga koja je uticala na vas?
ODGOVOR:    „Avanture hodočasnika“.

22. Šta smatrate najvećom vrlinom čoveka?
ODGOVOR:   Nada Vera i Ljubav.Ovo troje je istovremeno - svi zajedno ili nijedan.Čovek sa ovim delima je sjajan i zaista je slobodan, nasmejan i večno stiče sreću kakvu je Isus Hristos učio čovečanstvo.

23. Stvari koje vam daju radost?
ODGOVOR:  Radost ..Hmm... To je unutrašnja stvar duše koja se rađa i preporađa kroz tajnu Hristovog života.

24, Koja vizija sada vodi vaše korake?
ODGOVOR:   U svakom trenutku u bilo kojem životnom izazovu, moramo zadržati svoju hrabrost. Život treba hrabrost, hrabrost, veru, da zadržimo baštinu naših grčkih predaka koji su držali Grčku na leđima i u srcu i ubijani na bojnim poljima za Slava Grčke - braneći svoja svetilišta i svog Boga.

Hvala vam što ste počastili ovu veb stranicu svojim poverenjem i blagoslovom i lep primer koji ste dali hrabrim odnosom prema prljavom ratu.
ODGOVOR:   Hvala i vam na vašem interesovanju i vašem stavu.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου